onsdag 17. november 2010

Cellegiftkur









26 kommentarer:

Anne Øverås sa...

Tålmodig liten gutt i omgivelser han helst skulle ha sluppet. Sterkt dette Håvard, rørt jeg. Svært bra dokumentert.

Stig Børre Elvegård sa...

Huff, forferdelig! Da mener jeg ikke bildene, de er sterke. Du forteller historien så det treffer her, og det uten en tekstlinje. Håper det går bra med gutten.

BREMBOFOTO sa...

Fantastiske bilder (om jeg kan bruke det ordet) av en situasjon som må være noe av det vanskeligste noen kan komme opp i. Er selv far til 5. Dette blei gripende....Lykke til

Cla Leal sa...

So powerful serie! love it!!!!

Håvard Flaatten sa...

Tusen takk for hyggelige ord. Setter pris på det.
Det er flere barn på rikshospitalet som har en eller annen kreftdiagonose, hvor det må kurer til, og/eller operasjoner til. Mange er forespeilet lange og harde kurer over flere år.... Mye fortvilelse, gråt, og sterke utrykk ser man, men man ser også mye glede, latter og ståpåmot.
Vi har alle et felles mål - og det er å få ungene våre friske.
I tillegg må det nevnes at leger, sykepleiere osv er helt enestående på sykehuset. De må være håndplukket fra øverste hylle.
De gjør alt, for at pasienter og pårørende skal ha det bra.
mvh
Håvard

Tommy Andre Nekkoy sa...

Sterk, men bra dokumentarserie fra barneavdelingen - Well done - Til tross for at det er mye tristhet i bildene, ga det meg inspirasjon til å lage dokumentarserier fra menneskers ikke bare idylliske virkeligheter ...

Tove Heggø sa...

Sterke, rørende bilder! Går rett i hjertet.

Tove:)

Stein-Evert FOTO, Stein-Evert's Fotos, Fotos og litt til sa...

Er inne for andre gang og ser på bildene.
Det er en sterk serie du formidler til oss fra oppholdet dere har. Ja jeg opplever det veldig sterkt, men gleder meg samtidig over fremgangen, og måten dere håndterer det på. Aktivitet, ut blant folk, oppleve ting, etc etc.
Lykke til videre, jeg tenker ofte på dere. :)

Anita sa...

Sterke bilder. Flott å se at det også er rom for lek og smil midt i alt alvoret. Ønsker dere alt godt.

Unknown sa...

Hei! Virkelig sterke bilder.....! Ruthe

Unknown sa...

Jeg tror du allerede vet hva jeg føler om din dokumentasjon over denne tragiske og beinttøffe situasjonene dere er i hele familien. Likevel må jeg legge til at jeg blir like rørt hver gang du deler en bit av både glede og sorger med oss. det rører meg så jeg gråter hver enste gang. Fantastisk at dere har personale som er enestående, for det er så utrolig viktig. Jeg tenker så masse på dere, og så tenker jeg at det kunne like godt ha vært oss eller nær familie, og da synker alvoret enda mer inn og jeg beudrer dere og kan nok ikke forestille meg hvordan dere har det.,.det tror jeg ingen som ikke har vært i same situasjon kan,..Men jeg ser at dere er vidunderlig positive og det gleder meg veldig Håvard. Takk igjen for at vi får ta del i deres hverdag på godt og vondt. beundrer din måte å dele og dermed bearbeide/jobbe med sorgen og håpet over sikkert både tårer, og oppgitthet og ukuelig opptimisme. Du er knallgo Håvard!
KLEM fra hele mitt hjerte ♥ til deg og dine!

Håvard Flaatten sa...

Tusen tusen takk ♥

Dirk Rosin sa...

sterk serie og vanskelig å finne rette ord. lykke lykke til Håvard!

Dagrun sa...

Det er et riktig mål ja! Så sterke bilder. Kontraster på alle mulige måter. En vakker liten gutt.

Jeg heier sånn på dere! Jeg beundrer deg for å dele dette!

Sagatun sa...

Dette var sterke bilder.
Men det er kanskje i disse øyeblikkene enn skal gjøre som du og få bilder på det.
Hjelper deg og andre i samme tøffe tid.
Lykke til:)

Inger Anne sa...

Utrolig sterkt Håvard!!!

Håvard Flaatten sa...

Tusen tusen takk ♥

Charlotte - FO² sa...

Fantastisk serie, med steke bilder! Utrolig flott gutt dere har, fint å se ett smil bland alle bildene her også :)
Klarer ikke å forestille meg situasjonen dere er oppi.

Ønsker dere alt vel, og lykke til.

(kan ikke få sagt det nok ganger til deg/dere)

Håvard Flaatten sa...

Tusen takk Charlotte :)

Frode sa...

Ja jeg må bare føye meg til med superlativene. Fantastisk historie!! Virkelig gripende !

Camilla sa...

Utrolig gripende bilder.. Disse viser virkelig at bilder kan si mer en ord.. Mange gode lykkeønskninger til dere alle, også til en liten kjempe!

Håvard Flaatten sa...

Tusen takk

Eli Reinholdtsen sa...

Jeg syns særlig det første og det siste bildet "sitter". Samt terningen det er alt for langt frem til.
Jeg kjenner meg igjen med settingen med en liten venn som jeg måtte kjøre lekebilene rundt for, etter hans instruksjoner :-)

Håvard Flaatten sa...

Tusen takk Eli for din hyggelige kommentar og vurdering
Mvh
Håvard

Beate Kiil Karlsen sa...

Sterke og fortellende bilder.
Godt at gutten er friskemeldt, og flott reportasje i VG :)

Håvard Flaatten sa...

Tusen takk Beate :)