lørdag 13. september 2014

Sexual





12 kommentarer:

Dirk Rosin sa...

det er nok med vilje men for min smak er det litt for lite fokus Håvard :-)

Terje sa...

Dette var virkelig sterke bilder Håvard! :)

Håvard Flaatten sa...

Takk Terje og Dirk :)

Unknown sa...

Dette må jeg si var meget kreativt og flott Håvard. Uskarpheten og lyset gjør at man faktisk må ty litt til fantasien for å få et grep om bildene.
For meg så funker dette meget godt med unntak av bilde nummer 2. Der synes jeg det var generelt for uskarpt. Hadde skriften på veggen vært skarpere og damen en tanke skarpere så ville det funket. Ellers en fantastisk jobb som vanlig :-)

Håvard Flaatten sa...

Takk Roy :)

Knut Riise sa...

Du er dristig i dine eksperimenter!

Jeg synes vel ikke at det er så veldig sexy med en stol opp ned, men at bildene har en seksuell vri er uten tvil.

Om du har noe budskap eller tanke bak bildene har jeg vanskelig for å se.

Knut Riise sa...

Ser nå at det faktisk var en sofa. :-)

Jill Kristin Ø.Remme sa...

Kropp er vakkert! og jeg likte bildene dine veldig godt:)

Håvard Flaatten sa...

Tusen takk Jill og Knut :)

Monica S Engell sa...

Modig, som vanlig!!
:)

Anonym sa...

Flotte bilder Håvard, du får det til uten at det blir ... helt .. over the top! Kan jeg si det sånn?

Me like!

Håvard Flaatten sa...

Takk Monica og Mette :)
God helg :)