tirsdag 28. september 2010

Scream



11 kommentarer:

photographer torkel fenre sa...

rått og brutalt, well done!!

Unknown sa...

Sterkt!Rått, brutalt,provoserende, trist! Fy flate du har formidlet sterke ting på en utrolig måte. nr 2 er favoritt, men samtig er serien en helhet og sett sånn er alle favoritter!!
Dette er noe av det sterkeste og mest alvorlige jeg har sett formidlet gjennom bilder i blogger, nettsteder etc.

Det er så levende fremstilt at det får meg til å tenke på hvor mange sånne scener som sikkert finner sted hver eneste dag. Treffer meg og får frem alle følelsene som nevnt over! Gratulere med en meget spesiel og sterk serie Håvard!

Håvard Flaatten sa...

Tusen takk Line og Torkel. Ikke minst takk til svært dyktige modeller
mvh
Håvard

Sissel Nystad sa...

Utrolig hva du får modellene med på, sterke utrykk Håvard! Godt arbeid!

Liv Johanne sa...

Det er en hard virkelighet for noen du beskriver her, du utfordrer oss langt bort fra alle standardkommentarer som "flott" "vakkert" etc etc -og det er modig gjort av både deg og modellene..

Likte de to første best, siden disse har mye sort i seg som jeg mener underbygger budskapet/motivet. Merker at den kanten på underlaget ved modellens kne på det siste bildet forstyrrer meg, likeså trerammen på venstre side av bildet, så jeg ikke klarer å ta det like alvorlig som de andre to, selvom uttrykket i modellens ansikt er troverdig nok. Den røde leppestiften mot den opplyste huden gav en spenstig effekt.
Håper du ikke tar det ille opp selv om jeg "tenker litt høyt" her, regner med at du tar høyde for slikt, -for du greier virkelig å imponere, inspirere og utfordre meg hver gang jeg er innom bloggen her,- Gleder meg allerede til neste innlegg... :)

Unknown sa...

Traff meg...
Bra!

Anonym sa...

Den andra bilden gör mig arg och ledsen.
Du har väckt känslor.....det är bra bilder.
Hälsningar

Anonym sa...

bilde i midten: sterkt, rått og brutalt! knallbra!

Svein J Lindstad sa...

Gode bilder og sterke scener, Håvard. Du er en storteller..

Vibeke Sahl sa...

Trist, spennede, rått og kraftfullt!!!! Nummer 2 traff meg veldig!!! Viktig bilde, men vekker veldig sterke følelser!!! Bra Håvard!! Liker dette veldig godt!! :)
Vibeke :-)

Dirk Rosin sa...

teknisk er det helt topp, vekker store følelser i meg. kjempe bra Håvard.