fredag 17. mai 2013

Tubaklang










23 kommentarer:

Monica S Engell sa...

Flott serie av dagens begivenheter, Håvard,- med alltid spennende vinklinger !
Som tubaist MÅ jeg bare sette det øverste bildet som mitt favorittbilde:)Herlig!!
Ha en fin pinsehelg:)

TE-foto sa...

Kjempebra bilder Håvard, jammen meg har du et knallgodt bildesyn. Digger det :-)

Verena sa...

fantastisk, som alltid, Håvard:-)

Thorfinn Bekkelund sa...

Fantastisk bra....

Anonym sa...

En meget bra fotoserie, men bildet nr.1, jenta med tubaen, det er et skikkelig blinkskudd :)

Mvh Ole-I.

Dirk Rosin sa...

supert Håvard, igjen en serie i topp kvalitet.
hilsen dirk

Anita sa...

Lekkert:))))

Anonym sa...

Ha ha så mye bra bilder :) og ikke minst flotte bilder. Det rørte meg litt det av den eldre mannen du fanget i bakspeilet (på rullestolen antar jeg?).
Nydelig!!!

Unknown sa...

Herlig serie!

Håvard Flaatten sa...

Tusen takk :)

Anonym sa...

Glimrende serie dette - med tubabildet som min favoritt. Mange gode observasjoner. Må kikke mer på denne bloggen, skjønner jeg :)

Isidoros Prinos sa...

Artig blikk. Siste ,første,andre og fjerde .." love them all" !!!

Isidoros Prinos sa...

Artig blikk. Siste ,første,andre og fjerde .." love them all" !!!

BREMBOFOTO sa...

Kjempe bra bilder :) :) :)

Elisabeth sa...

Jeg digger bildene dine! De oser av humor. Du har virkelig blikket.
Hadde vært moro å gått kurs hos deg engang.

livditlefsen@gmail.com sa...

Knakande fine bilder Håvard :)

Irene sa...

For noen herlige 17.maibilder! Utrolig bra sett og formidlet!

Geir Ole sa...

Knallbra serie! :-)

Håvard Flaatten sa...

Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger :)
mvh
Håvard

Anne sa...

Noe så stilige øyeblikksbilder, en ler og ser og takker for et glimt av din feiring av nasjonaldagen.

Bare MÅ sies å da, at ditt første her var råbra!!

Lis sa...

Kult Håvard, mosome vinkler, linjer og situasjoner, godt observert, du har jo humor så det holder :-))
Ha en fin uke :-)
Alt godt :-))

Håvard Flaatten sa...

Tusen takk og fin uke til dere også Anne og Lis :)

Sonja Middelhuis sa...

Fantastisk og flott serie med mange overraskelser! Knakende bra, Håvard!