lørdag 17. mai 2014

Hipp hipp hurra!!













13 kommentarer:

Charlotte - FO² sa...

knallflott serie :) gratulerer med dagen!

Cathrines Foto sa...

Jepp du har klart det igjen! Flotte, kreative bilder!:-)

Håvard Flaatten sa...

Tusen takk :) Gratulerer med dagen :)

Helge sa...

Veldig bra Håvard. De 2 første var det ekstra smell i.. :-)

Lis sa...

Ser det svinger seg hos dere!
Har gledet meg til å se hva du skulle dokumentere denne gangen, faktisk :-))
Hurra :-))
Alt godt herfra.

Liv Fuglset Ditlefsen sa...

Nydelige bilder fra den fine 17.mai feiringen Håvard :)

Øystein Brembo sa...

Flotte kreative bildet :) :)

Dirk Rosin sa...

flott serie Håvard !

Liv Johanne sa...

Støl i dag, Håvard? Imponert over alle orginale vinkler som gir bildene dine fart og muligheter for innlevelse for tilskueren.. Blir mye bøy og tøy på den måten,- til stor glede for oss som ser bildene dine etterpå :)

Håvard Flaatten sa...

Tusen takk :)

Amatørfotografen sa...

Hipp hipp hipp hurra og for noen fine bilder Håvard.

Mine ble ræva alle sammen. DELETE DELETE DELETE

ha ha ha... blæh

Monica sa...

Regnet med at det ble spenstige bilder fra din hånd ang årets feiring. Kommer aldri til å glemme den lille tubaisten fra i fjor!
(nå håper jeg bare hukommelsen min står meg bi...)
Og serien av Taylor... blir helt målløs jeg...!!

Håvard Flaatten sa...

Hehe :) Takk Mette og Monica :) De ble vel ikke dårlige alle sammen vel Mette?
mvh
Håvard